سامانه جامع خدمات حفاظتی و مراقبتی پاس با اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی و بازاریابی در حوزه وظایف و خدمات موسسات حفاظتی و مراقبتی اقدام به بازاریابی دیجیتال در سراسر کشور نموده است. سامانه پاس خدمات درخواستی کارفرما را با توجه به محل فعالیت موسسات به پروفایل موسسات ثبت شده ارسال می نماید،موسسات پس از مطالعه موارد درخواستی کارفرما اقدام به ارائه قیمت پیشنهادی و خدمات مازاد خود در سامانه می‌نمایند،قیمت پیشنهادی و خدمات ارائه شده موسسات توسط سایت جهت تایید به کارفرما ارسال می گردد که پس از نهایی کردن قیمت پیشنهادی توسط کارفرما اطلاعات پروژه به موسسه حفاظتی و مراقبتی منتخب شده ارسال می گردد. موسسه حفاظتی و مراقبتی موظف است ظرف مدت ۴۸ ساعت جهت ایفاد قرارداد حفاظت و مراقبت با قیمت مورد توافق در سامانه به کارفرما مراجعه نماید.(لازم به ذکر است قیمت‌های پیشنهادی خارج از مصوبه توسط سیستم رد خواهد شد)

مدیر محترم موسسه حفاظتی و مراقبتی سلام سامانه جامع خدمات حفاظتی و مراقبتی پاس اولین پلتفرم در زمینه بازاریابی و جذب نگهبان در سراسر کشور شروع به کار کرد.این سامانه با همکاری کلیه موسسات حفاظتی و مراقبتی در سراسر کشور خدمات خود را به کارفرمایان ارائه می دهد،با ثبت موسسه حفاظتی و مراقبتی خود در سامانه امکان دریافت درخواست خدمات حفاظتی مراقبتی(قرارداد حراست و حفاظت نگهبانی)را با توجه به انتخاب نوع پکیج انتخاب نمایید. مدیران محترم با مراجعه به سایت پاس به آدرس www.passgroup.ir می توانند با ثبت نام همکاری خود را با پاس شروع کنند. همکاری با شما باعث افتخار ماست

سامانه جامع خدمات حفاظتی و مراقبتی پاس به آدرس www.passgroup.ir با ارائه خدمات ذیل آماده همکاری با کارفرمایان می باشد. 1-تامین و اعزام نیروی نگهبان به اماکن عمومی و خصوصی شما همراه با تجهیزات دفاع شخصی(اسپری فلفل ، شوکر ، دستبند ، باتوم) با لباس مصوب مرکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا(مسولیت کلیه حقوق و مزایای اداره کار،بیمه تامین اجتماعی و بیمه مسولیت مدنی بر عهده ماست) 2-نظارت بر عملکرد نگهبان از راه دور توسط کارفرما با ارائه نرم افزار مربوطه 3-نظارت و بازرسی از پروژه به صورت غیر منتظره و آنلاین توسط موسسه 4-ارائه امکاناتی شامل گشت خودرویی و موتوری، نصب چراغ گردون، نصب تابلو و علائم بازدارنده از وقوع جرم 5-اعزام وکیل به مراجع قانونی و انتظامی در صورت بروز هرگونه مشکل 6-ارائه آمار و عملکرد هفتگی و ماهیانه به کارفرما 7-حفظ جان و مال و نوامیس شما توسط نگهبانان آموزش دیده 8-جایگزینی نگهبان در صورت مرخصی یا هرگونه مسئله فورس ماژور 9-جبران خسارت در صورت بروز هرگونه مشکل(بررسی توسط کارشناسان خبره) 10-ارائه راهکارهای انتظامی برای طرح های حفاظت فیزیکی و الکترونیکی با مشاوره های انتظامی 11-ارائه تجهیزات دفاع شخصی( اسپری فلفل و شوکر) دارای مجوز به گروه هدف(پزشکان،وکلا،صرافان،طلافروشان،پرستاران،زرگران و خانواده های نیروهای مسلح) همکاری با شما باعث افتخار ماست

بله.در داشبورد خود گزینه ویرایش اطلاعات پروفایل خود را انتخاب نمایید و پس از ثبت اطلاعات جدید گزینه ذخیره را انتخاب کنید.در صورت عدم ویرایش با ارسال تیکت اپراتور را مطلع سازید.

در صفحه اصلی وارد گزینه ثبت نام شوید در ابتدا نقش خود را به عنوان کارفرما(درخواست کننده خدمات)،موسسات حفاظتی و مراقبتی(ارائه دهنده خدمات) ویا درخواست کننده استخدام وارد نمایید و سپس نام کاربری(به انگلیسی) وارد نمایید وایمیل خود را وارد نمایید و سپس یک رمز عبور را به عنوان رمز عبورشخصی خود وارد نمایید و تیک مربوط به ربات نبودن را بزنید سپس به مرحله ورود در صفحه اصلی مراجعه کرده و پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد پروفایل خود شوید و پروفایل شخصی خود را کامل نمایید(شما با ثبت نام تمام قوانین گروه پاس را میپذیرید،در صورت تمایل میتوانید قبل از ثبت نام قوانین گروه پاس را مطالعه نمایید)

پس از تکمیل پروفایل گزینه درخواست جدید را انتخاب می کنید و نوع خدمت مورد نیاز را انتخاب می کنید

در کلان شهرها حداقل ده موسسه در شهرهای کوچک حداقل سه موسسه

از طریق پیامک به شماره موبایل ثبت شده در سامانه

مشخصات موسسه اعلام نیاز کرده در شهر مورد نظر خدمتتان ارسال می گردد.

افشانه دفاعی (اسپری فلفل)شوکر.باتوم.دستبندیا با توجه به شرایط در صورت لزوم بی سیم

تکمیل پروفایل و ثبت درخواست و منتظر تماس کارشناسان باشید.

ابتدا ثبت نام در سامانه ثنا و سپس درخواست گواهی سو پیشینه کیفری

با توجه به وظایف و شرایط فرق می کند و این هزینه خدمات توسط موسسات حفاظتی و مراقبتی تعیین می شود.

عدد 1 را به 5005 ارسال کنید و منتظر فعال سازی سرویس باشید.سپس مجدد وارد سامانه شوید و مراحل ثبت نام را ادامه دهید

عدد 2 را به 8999 ارسال کنید و منتظر فعال سازی سرویس باشید.سپس مجدد وارد سامانه شوید و مراحل ثبت نام را ادامه دهید

پیام خالی به 800 یا 195 ارسال کنید و سرویس دریافت پیام را فعال کنید،سپس مجدد وارد سامانه شوید و مراحل ثبت نام را ادامه دهید

شرایط و قوانین استفاده از خدمات گروه پاس ماده ۱ - تعاریف و اصطلاحات اصطلاحاتی که در این شرایط و قوانین به کار رفته است دارای معانی مشروح زیر است: ۱-۱- شرکت: شرکت پایاب جنوب جم که نسبت به ارائه خدمات گروه پاس اقدام می‌کند. ۱-۲- گروه پاس: خدمات نرم‌افزاری که توسط شرکت به منظور ارائه خدمات حفاظتی و مراقبتی به کاربران ارائه می‌شود. ۱-3 اپلیکیشن: نرم‌افزار متعلق به شرکت که به منظور استفاده از خدمات پاس حق استفادۀ موقت از آن برابر شرایط مندرج در قرارداد خصوصی و سند حاضر به کاربران یا طرف‌های تجاری شرکت اعطا می‌شود. ۱-4- قرارداد خصوصی: توافق کتبی یا الکترونیکی فی‌مابین شرکت و موسسه حفاظتی و مراقبتی یا طرف‌های تجاری شرکت، جهت بهره‌برداری موقت از نرم‌افزار پاس. ۱-5 کاربر: شخصی حقیقی یا حقوقی است اعم از کارفرما، موسسات حفاظتی و مراقبتی و آموشیاران که برابر شرایط و قوانین حاضر از طریق اینترنت به اپلیکیشن متصل و از خدمات پاس بهره مند میشود. ۱-6 کاربران: از کاربر موسسات حفاظتی و مراقبتی، کاربر کارفرما و کاربرآموزشیاران یا سایر کاربران ، تحت عنوان کاربران یاد می‌شود. ۱-7- کاربر موسسات حفاظتی و مراقبتی: شخص حقوقی است که در اپلیکیشن برای دریافت درخواست خدمات حفاظتی و مراقبتی و ارائه خدمات ثبت‌‌نام کرده ‌است. ۱-8 کاربر کارفرما: شخص حقیقی یا حقوقی است که در اپلیکیشن برای ارسال درخواست خدمات حفاظتی و مراقبتی ثبت‌‌نام کرده‌ است. ۱-9- کاربر نگهبان: شخص حقیقی است که با داشتن حساب کاربری، توسط کاربرموسسه حفاظتی و مراقبتی جهت استفاده از خدمات پاس معرفی می شود. ۱-۱0- طرف تجاری: اشخاص حقیقی و حقوقی که برابر قرارداد خصوصی از طریق ایجاد درگاه، حق بهره‌برداری موقت از اپلیکیشن را با نام تجاری خود یا مشترک با گروه پاس دارند. ۱-۱1- حساب کاربری: حسابی است که اشخاص برای استفاده از خدمات گروه پاس در اپلیکیشن ایجاد کرده‌اند. ۱-۱2- موجودی: مبلغی است که کاربران در حساب کاربری خود به منظور استفاده از خدمات پاس دارند. این مبلغ به صورت پرداخت از طریق سامانۀ بانکی و کارتهای عضو شبکۀ شتاب و یا کیف پول طرف های تجاری طبق شرایط و قوانین حاضر منظور و محاسبه خواهد شد. ۱-۱3- اطلاعات محرمانه: اطلاعاتی که توسط کاربران در پاس قرار داده می‌شود، اعم از اطلاعاتی که به صورت مستقیم از سوی کاربران وارد می‌شود و همچنین اطلاعاتی که به صورت خودکار و در نتیجۀ بهره‌برداری از خدمات پاس توسط شرکت یا طرف‌های تجاری تولید یا در اختیار شرکت قرار داده می‌شود. ۱-۱4- قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران: قانون اساسی، قوانین عادی، آئین‌نامه‌های اجرایی، بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و کلیه ضوابط قانونی حاکم بر انجام موضوع قرارداد اعم از قانون بیمه تامین اجتماعی، آئین نامه اداره کار و اموراجتماعی 15-1 تضمین:عودت تمامی وجه در صورت عدم تحقق تعهدات ماده ۲ - حساب کاربری ۲-۱- کاربران با ثبت‌نام در سایت و اپلیکیشن پاس، همچنین با هر بار استفاده از خدمات آن، می‌پذیرند که شرایط و قوانین حاضر را به صورت کامل مطالعه کرده و آن را با اطلاع کامل از شرایط و معانی‌اش پذیرفته‌اند. این شرایط و قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کند. استفادۀ کاربران ازسایت و اپلیکیشن، پس از هر بار تغییر در شرایط و قوانین، به معنی پذیرش تغییرات مذکور است. این قوانین برای مطالعه کاربران در سایت و اپلیکیشن پاس در دسترس است. ۲-۲- برای استفاده از خدمات پاس لازم است که هر کاربر اعم از شخص حقیقی یا حقوقی یک حساب کاربری در سایت و اپلیکیشن بسازد. تنها اشخاصی که بیش از ۱۸ سال سن دارند و واجد اهلیت قانونی هستند می‌توانند اقدام به ساخت حساب کاربری در اپلیکیشن کنند. کاربر مذکور برای استفاده از خدمات باید نام، نام خانوادگی کارت ملی/ ،شناسنامه ،عکس ، آدرس پست الکترونیکی و شماره همراه خود را درسایت و اپلیکیشن پاس ثبت کند. تبصره ۱- کاربران در صورت نیاز به استفاده از خدمات پاس باید برای تکمیل اطلاعات خواسته شده توسط طرف‌های تجاری از قبیل نشانی اقدام کنند. ۲-۳- کاربران شخص حقوقی مکلف به معرفی نماینده (شخص حقیقی) برای ثبت‌نام در سایت و اپلیکیشن هستند و اطلاعات این شخص حقوقی اعم از شماره ثبت،شناسه ملی ،پروانه فعالیت،آگهی روزنامه رسمی باید در اپلیکیشن ثبت شود. ۲-۴- هیچ یک از کاربران حق استفاده از ربات و نرم‌افزارهای مرتبط یا واسط را برای استفاده از سایت و اپلیکیشن اعم از احراز هویت، تکمیل اطلاعات، ارسال درخواست و غیره ندارند. ۲-۵- کاربران می‌پذیرند کلیه اطلاعات درخواستی سایت و اپلیکیشن را مطابق با واقعیت، صحیح و به‌‌روز وارد کنند و شخص کاربر مسئول عدم صحت و به‌ روز نبودن اطلاعات است. در صورت اثبات خلاف این موضوع، شرکت هیچ گونه مسئولیتی در مورد خسارات و مشکلات ناشی از عدم اعتبار اطلاعات اعلامی بر عهده نخواهد داشت. ۲-۶- کاربران متعهد می‌شوند که صرفا با ایمیل متعلق به خود در سایت و اپلیکیشن ثبت‌نام کنند. در غیر این صورت در برابر شخص ذی‌نفع صاحب ایمیل تماما مسئول بوده و شرکت به محض آگاهی از این موضوع مجاز خواهد بود نسبت به لغو عضویت و حساب کاربری اقدام کند. ۲-۷- هر شخص تنها می‌تواند یک حساب کاربری به عنوان کاربر موسسه حفاظتی و مراقبتی یا کاربر کارفرما یا استفاده‌کننده از خدمات پاس داشته باشد. در صورتی که شرکت اطلاع یابد که به نام یک شخص اعم از حقیقی و یا حقوقی حساب‌های کاربری متعدد وجود دارد، مجاز خواهد بود نسبت به قطع خدمات و غیرفعال کردن حساب‌های کاربری مذکور اقدام کند. ۲-۸- مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص حقیقی و یا حقوقی در سایت و اپلیکیشن یا سایر خدمات ارائه شده در پاس انجام می‌شود، به عهدۀ کاربران است. بنابراین مسئولیت اشخاص ثالث یا افرادی غیر از کاربر که با آن حساب از خدمات سایت و اپلیکیشن استفاده می‌کنند، تماما متوجه کاربر صاحب‌حساب است. کاربر دارای حساب کاربری با کاربر مهمان، دارای مسئولیت تضامنی در قبال اشخاص اعم از شرکت، سایر کاربران و اشخاص ثالث هستند. ۲-۹- مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری شامل نام کاربری و رمز عبور به عهدۀ کاربران می‌باشد. در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن اطلاعات حساب کاربری و گوشی موبایل، کاربر مذکور موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع شرکت برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به شرکت انجام نشده است، مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور و موبایل کاربر انجام شده و می‌شود به عهدۀ وی خواهد بود. ۲-۱۰- کاربران حق ندارند به سایر اشخاص حقیقی و حقوقی اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهند یا حساب خود را به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری منتقل کنند. در مورد کاربر شخص حقوقی نیز، مسئولیت‌های قانونی بهره‌برداری از خدمات پاس متوجه مدیران اشخاص حقوقی خواهد بود. ۲-۱۱- در شرایط خاصی ممکن است از کاربران برای استفاده از خدمات، درخواست احراز هویت شود، در این شرایط اگر کاربران اطلاعات کافی در اختیار شرکت قرار ندهند، شرکت می‌تواند حساب کاربری آن‌ها را مسدود و از ارائه خدمات به نامبردگان خودداری کند. ۲-۱۲- ممکن است بنا به مورد و حسب صلاحدید شرکت، از کاربران درخواست شود که اقدام به تکمیل اطلاعات، ارائه مدارک و یا اصلاح اطلاعات موجود کنند. در این صورت، کاربر متعهد به ارائه اطلاعات و یا اصلاح اطلاعات درخواستی در مدت اعلام و درخواست شده از سوی شرکت خواهد بود. در غیر این صورت شرکت می‌تواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارائۀ خدمات به کاربر مذکور خودداری کند. ۲-۱۳- اطلاعات کاربری نزد کاربر گیرنده اطلاعات، محرمانه بوده و هیچ یک از کاربران حق ندارند اطلاعات مربوط به حساب طرف مقابل را (اعم از مشخصات هویتی، شماره تماس، آدرس، عکس و غیره) ذخیره، یا منتشر کند و در دسترس دیگران قرار دهد. ماده ۳ - استفاده از پاس ۳-۱- با استفاده از خدمات پاس ، کاربران می‌پذیرند و موظف هستند که از خدمات ارائه شده برای انجام هیچ فعالیت غیر‌قانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، خلاف شرع و مخالف با عرف جامعه استفاده نکنند. 3-2کاربران حق ندارند اشیاء غیرمجاز از جمله مشروبات الکلی، مواد مخدر، سلاح یا سایر اشیاء و ادواتی که طبق قانون جمهوری اسلامی ایران مجاز نیست در وسیله نقلیه و یا محل مورد توافق همراه داشته باشند. ۳-3- کاربر کارفرما متعهد است در صورت داشتن موارد قضایی و یا هرگونه حیوانات غیرمجاز،وسایل غیرمجاز موضوع را از قبل به موسسه حفاظتی و مراقبتی اعلام کند. حمل و نگهداری موارد غیرمجاز میسر نخواهد بود و کاربر موسسه حفاظتی و مراقبتی این حق را دارد که خدمات را نپذیرد. همچنین طبق قوانین جاری، انجام مورد فوق به عنوان تخلف محسوب می گردد و برابر قانون شامل مجازات خواهد بود. ۳-4- کاربران متعهد می‌شوند هیچ‌گاه از خدمات پاس به صورتی که به پاس ، طرف تجاری و شرکای آن صدمه‌ای وارد کند استفاده نکنند. در صورتی که کاربران نسبت به سوءاستفاده از امکانات فراهم شده در خدمات پاس در جهت منافع شخصی و یا آسیب مادی یا معنوی به منافع شرکت اقدام کنند، شرکت ضمن داشتن حق قطع خدمات و غیرفعال کردن حساب کاربری آنها، مجاز خواهد بود، با مراجعه به مراجع ذیصلاح، نسبت به پیگیری قانونی از جمله مطالبه خسارات وارده اقدام کند. ۳-۶- کاربران می‌پذیرند که شرکت ممکن است از ارسال پیامک، ایمیل و یا Push Notification به عنوان راه ارتباطی با آنها استفاده کند. کاربران می‌توانند درخواست کنند که ارسال این پیام‌ها قطع شود، اما با انصراف از دریافت این پیام‌ها مشکلات احتمالی در استفاده از خدمات پاس را می‌پذیرند و ممکن است اطلاعات مقتضی را به موقع دریافت نکنند. ۳-۷- شرکت یا طرف تجاری ممکن است کدهایی را به عنوان هدیه به کاربران ارائه کنند. با وارد کردن این کدها در نرم‌افزار یا درصدی از هزینۀ خدمات کاسته و یا درصدی از هزینۀ خدمات پس از آن به کاربر برگردانده ‌و یا مبلغ مشخصی به حساب کاربر در اپلیکیشن پاس اضافه ‌می‌شود. نحوۀ ارائه این خدمات و تعیین مهلت استفاده از آن‌ها منوط به تشخیص و صلاحدید شرکت یا طرف تجاری بوده و در صورت عدم تعلق کدهای مذکور، کاربران حق طرح هیچ‌گونه ادعا و اعتراضی در این خصوص نخواهند داشت. ۳-۸- کاربران می‌پذیرند که اجازۀ انتقال یا فروش کدها را به اشخاص دیگر ندارند. همچنین کاربران مجاز نیستند این کدها را به صورت عمومی منتشر کنند - حتی اگر شرکت در فضاهای عمومی به نحوی که در دسترس عموم است، این کدها را منتشر کرده باشد - مگر اینکه شرکت رسماً این اجازه را به آنها داده باشد. ۳-۹- کاربران می‌پذیرند موجودی که در حساب کاربری خود دارند مستقل از روش کسب قانونی آن (اگر در نتیجه افزایش موجودی از طریق درگاه بانک یا وارد کردن کدهای تخفیفی که شرکت در اختیار آنها قرار داده یا هر روش دیگری که مورد تایید شرکت باشد) فقط برای استفاده از خدمات پاس قابل استفاده است و امکان دریافت این وجه را به صورت نقد ندارد. ۳-۱۰- کاربران می‌پذیرند کدهایی که جهت افزایش موجودی یا کاهش هزینه خدمات به آن‌ها داده می‌شود، ممکن است منقضی شوند. از آنجایی که شرکت یا طرف تجاری برای ارائه این کدها هزینه‌ای از کاربران دریافت نمی‌کند، این حق برای آن‌ها محفوظ است که مبلغ یا درصد تاثیر این کدها را حتی پس از انتشار بر اساس شرایط کد اختصاص داده شده، تغییر دهد یا در صورت لزوم آن‌ها را باطل کند. هم‌چنین در صورتی که شرکت تشخیص دهد، اعمال این کد به علت خطای فنی یا تخلف صورت گرفته و یا غیر قانونی بوده است، می‌تواند این کدها یا مبلغ موجودی که در نتیجۀ استفاده از آن به حساب کاربر افزوده شده را باطل یا حذف کند. ۳-۱۱- مسئولیت تامین اینترنت و سخت‌افزار لازم و هم‌چنین پرداخت هزینه‌های مربوط به آن‌ها برای استفاده از خدمات پاس به عهدۀ کاربران است. ۳-۱2- کاربران متعهد می‌شوند پس از اتمام استفاده از خدمات ارائه شده در سایت و اپلیکیشن، از اطلاعاتی که در نتیجۀ استفاده از خدمات پاس کسب کرده‌اند، هیچ‌گونه استفاده‌ای نکنند. طبعاً ذخیره کردن اطلاعات کاربران در دستگاه تلفن همراه یا به هر شیوۀ دیگر مغایر با قوانین پاس است. همچنین کاربران متعهد می‌شوند در طول زمان استفاده از خدمات و اپلیکیشن پاس ، فقط در شرایط ضروری و به میزان مورد نیاز از اطلاعاتی که از کاربران ارائه شده است، استفاده کنند. استفادۀ کاربران از این اطلاعات باید مطابق با عرف جامعه و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد. در هر صورت اطلاعات مذکور به صورت امانت در اختیار کاربران قرار گرفته است و در صورت نقض تعهدات مذکور، شرکت و شخص ذینفع مجاز به پیگیری حقوقی و کیفری موضوع خواهد بود. ۳-۱3- با استفاده از خدمات پاس، کاربران می‌پذیرند که در حین دریافت خدمات پاس را وسیله‌ای برای تبلیغات و بازاریابی کالا و خدمات شخصی خود قرار ندهند و از هرگونه معرفی و عرضۀ محصولات و خدمات شخصی و یا متعلق به دیگران خودداری کنند. ۳-۱4- کاربران متعهد به رعایت همۀ شرایط و قوانین، اصول اسلامی، شرعی، اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران هستند. ۳-۱5- کاربران می‌پذیرند و اعلام می‌کنند که متن حریم خصوصی پاس را مطالعه کرده و مورد قبول ایشان است. ۳-۱6- کاربران می‌پذیرند که پاس ارائه دهنده خدماتی است که ارتباط بین کاربران موسسات حفاظتی و مراقبتی یا کارفرما را جهت توافق بر انجام خدمات حفاظتی و مراقبتی فراهم می‌کند. در خدمات پاس کاربر موسسه حفاظتی و مراقبتی مختار است یک درخواست خدمات را بپذیرد یا رد کند، همچنین کاربر کارفرما مختار است پس از ارسال استعلام درخواست ، مشخص شدن کاربر موسسه حفاظتی و مراقبتی و قبل ازتایید قیمت اقدام به لغو خدمات کند. لذا هرخدماتی که کاربران موسسه حفاظتی و مراقبتی با کارفرما انجام می‌دهد باید به عنوان یک قرارداد لازم مستقل و رابطۀ قراردادی بین کاربران موسسه حفاظتی و مراقبتی و کارفرما در نظر گرفته شود. تبصره ۳- در صورت رد بی‌دلیل درخواست خدمات توسط کاربر موسسه حفاظتی و مراقبتی و یا لغو بی‌دلیل و به کرات خدمات توسط کاربر کارفرما، شرکت می‌تواند نسبت به غیرفعال کردن حساب کاربری آنها به صورت موقت یا دائم اقدام کند. تبصره ۴- استفاده کاربرنگهبان از خدمات پاس به تبع قرارداد فی مابین کاربر موسسه ارائه دهنده خدمات حفاظتی ومراقبتی و کاربر کارفرما قبول کننده، مجاز خواهد بود. ۳-۱۸- خدمات پاس با مشارکت خدمات موسسات حفاظتی و مراقبتی یا طرف تجاری دیگری ارائه شود که شرکت پاس کنترلی روی آن‌ها ندارد. در چنین شرایطی کاربران می‌پذیرند که این خدمات، شرایط و قوانین مختص خود را دارند و پاس مسئولیتی در خصوص قوانین و خدمات این شرکت‌ها ندارد. ۳-۱۹- از آنجایی که ممکن است شخص یا اشخاصی غیر از کاربر کارفرما اعم از کاربر مهمان از حساب کاربری وی استفاده کنند ، مسئولیت پرداخت هزینه‌های مترقبه متوجه کاربر کارفرما است. هم‌چنین لازم به ذکر است که هرگونه مسئولیت قانونی استفاده‌کننده یا گیرنده خدمات حفاظتی و مراقبتی از حساب کاربری، نسبت به کاربر موسسه حفاظتی و مراقبتی و شرکت متوجه کاربر کارفرما است و بدین ترتیب کاربر مذکور و مهمان نسبت به شرکت دارای مسئولیت تضامنی هستند. ۳-۲۰- کاربر کارفرما متعهد می‌شود که به هیچ عنوان با حساب کاربری خود برای انجام خدمات به اشخاص زیر ۱۸ سال بدون حضور خود درخواست ارسال نکند. کاربر موسسه حفاظتی و مراقبتی مکلف به لغو (امتناع از انجام) چنین خدماتی است. در غیر این صورت، مسئولیت انجام حفاظتی و مراقبتی بر عهده کاربرموسسه حفاظتی و مراقبتی و همچنین جبران خسارات وارده احتمالی بر عهده کاربر کارفرمااست. ۳-۲۲- به منظور تائید هویت و داشتن خدمات امن، کاربر کارفرما پیش از انجام خدمات ملزم به ارائه مدرک هویت عکس‌دار خود (اعم از کارت ملی/‌شناسنامه/گذرنامه) به کاربر موسسه حفاظتی و مراقبتی است. همچنین کاربر موسسه حفاظتی و مراقبتی پیش از انجام خدمات مکلف به مطالبه و رویت مدرک هویت عکس‌دار فوق و تطبیق آن با کاربر کارفرما است و در صورت عدم انطباق کاربر موسسه حفاظتی و مراقبتی موظف به لغو خدمات است. ماده ۴ - هزینه ها و پرداخت ۴-۱- کاربران می‌پذیرند امکان استرداد هزینه‌هایی که بر اساس شرایط استفاده از خدمات سایت و اپلیکیشن به شرکت یا طرف تجاری می‌پردازند وجود ندارد. شرکت و طرف تجاری مغایرت در هزینه اعلامی و پرداخت شده را تنها در ۴۸ ساعت اولیه رسیدگی می‌کنند. بنابراین کاربران باید موضوع را در همان ۴۸ ساعت اولیه به اطلاع شرکت و طرف تجاری برسانند. ۴-۲- کاربران می‌پذیرند هزینۀ ارائه خدمات حفاظتی و مراقبتی از طرف شرکت یا طرف تجاری مشخص می‌شود و پس از استفاده از آن نمی‌توانند اعتراضی نسبت به هزینۀ اعلام شده داشته باشند. بدیهی است از آنجایی که کاربران مجاز به عدم پذیرش هزینۀ اعلام شده از سوی شرکت یا طرف تجاری هستند، در صورت قبول، متعهد به پرداخت آن می‌شوند. به همین منظور کاربران با قبول این شرایط و قوانین به شرکت اختیار دریافت و وصول مبالغ مورد مطالبۀ شرکت یا طرف تجاری را از محل موجودی حساب کاربری خود می‌دهند. ۴-۳- پرداخت هزینۀ خدمات و سایر هزینه‌های اعلام شده توسط طرف تجاری فقط از طریق روش‌هایی که توسط شرکت یا طرف تجاری مشخص می‌شود می‌تواند صورت گیرد. این روش‌ها عبارتند از: پرداخت از طریق موجودی حساب کاربری پاس ، کیف پول، کدهای تخفیف شرکت، پرداخت اینترنتی جهت افزایش موجودی حساب کاربری و یا از طریق USSD برای افزایش موجودی و پرداخت کارت به کارت. روش‌های پرداخت محدود به موارد مذکور بوده است. هرگونه روش دیگری نظیر نقدی، تهاتری و غیره مورد تایید شرکت نیست و در این صورت شرکت هیچگونه مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت. ۴-۴- کاربران می‌پذیرند هزینۀ خدمات اعلام شده از سوی شرکت، ممکن است بسته به شرایط از جمله نوع خدمات، زمان خدمات، مدت زمان تخمینی خدمات، مبدا، مقصد و مسافت خدمات، تغییرات اعلام شده در حین خدمات و یا عوامل دیگر متغیر باشد. رقم اعلام شده از سوی شرکت بر اساس استانداردهای قیمت‌گذاری شرکت تعیین شده است و در صورت پذیرش آن از سوی کاربران حق طرح هیچگونه ادعا و اعتراضی درباره آن وجود نخواهد داشت. ۴-۵- کاربر موسسه حفاظتی و مراقبتی از هزینه خدمات، درصد مشخصی را به عنوان حق استفاده و بهره برداری از نرم افزار (کمیسیون) به شرکت پرداخت می نماید. در صورت ثابت بودن درصد کمیسیون؛ در هنگام پیشنهاد خدمات به کاربر موسسه حفاظتی و مراقبتی، مبلغ خالص یا ناخالص بنا به مورد به کاربر موسسه حفاظتی و مراقبتی نمایش داده خواهد شد و در صورت متغیر بودن درصد کمیسیون؛ حق استفاده و بهره برداری از نرم افزار ممکن است بسته به زمان ها و مکان های مختلف، متفاوت باشد. در این حالت، در پیشنهاد خدمات به کاربر موسسه حفاظتی و مراقبتی و تاریخچه خدمات انجام شده، کاربر موسسه حفاظتی و مراقبتی فقط مبلغ خالص دریافتی خود را بصورت رند مشاهده می کند لکن در هنگام پرداخت، مبلغ دقیق به حساب شرکت واریز خواهد شد. ۴-۶- کاربر موسسه حفاظتی و مراقبتی و کارفرما می‌پذیرند هرگونه تخریبی که در اموال ،خودرو،اسناد امانی در نتیجۀ استفاده از خدمات ایجاد شود، مسئولیت تامین هزینه‌های مربوط به تعویض، تعمیر، جایگزینی،جبران خسارت و غیره متضامنا به عهدۀ آن‌ها خواهد بود. در چنین مواردی شرکت حق دارد این هزینه‌ها را از موجودی حساب پاس یا کیف پول پاس یا سایر طرف‌های تجاری کاربران کسر یا از او وصول کند. در صورتی که موجودی نزد شرکت به میزان خسارات وارده و هزینه‌های مرتبط بر آن نباشد، کاربران مجاز به پیگیری وصول مطالبات مذکور خواهند بود. همچنین چنان‌چه کاربران به فحاشی، توهین، ضرب و جرح و سایر رفتارهای خلاف قانون علیه کاربر دیگر اقدام کند حق مراجعه کاربر مورد ظلم قرار گرفته به مراجع ذی‌صلاح محفوظ است. علاوه بر آن شرکت حق مراجعه به مراجع ذی‌صلاح را به دلیل لطمه به شهرت و اعتبار تجاری خود خواهد داشت. ۴-۷- کاربران می‌پذیرد هرگونه تخریبی که در اموال منقول و غیر منقول کاربردر نتیجۀ استفاده از خدمات با حساب کاربری وی ایجاد شود، مسئولیت تامین هزینه‌های مربوط به تعویض، تعمیر، جایگزینی،جبران خسارت و غیره به عهدۀ وی خواهد بود. در چنین مواردی شرکت حق دارد این هزینه‌ها را از موجودی حساب پاس کاربران کسر یا از وی وصول کند. در صورتی که موجودی نزد شرکت به میزان خسارات وارده و هزینه‌های مرتبط بر آن نباشد،. همچنین چنانچه کاربران به فحاشی، توهین، ضرب و جرح و سایر رفتارهای خلاف قانون علیه کاربر دیگر اقدام کند حق مراجعه کاربر دیگربه مراجع ذیصلاح محفوظ است. علاوه بر آن شرکت حق مراجعه به مراجع ذیصلاح را به دلیل لطمه به شهرت و اعتبار تجاری خود خواهد داشت. ۴-۸- کاربر کارفرما می‌پذیرد خدمات پاس صرفا خدمات حفاظتی و مراقبتی است و نمی‌تواند برای درخواست غیر از مورد فوق ارسال کند. چنان‌چه موسسه حفاظتی و مراقبتی با مورد فوق مواجه شود، مجاز به لغو (امتناع از انجام) خدمات است. ۴-۹- کاربران ملزم به پرداخت کلیه هزینه‌های اعلام شده توسط طرف‌های تجاری هستند. 4-10کاربران ملزم به تکمیل فرم سنجی در پایان هر ماه خواهند بود.در صورت عدم تکمیل فرم نظرسنجی مسولیت ناشی از سهل انگاری به عهده شخص کاربر خاطی می گردد. ماده ۵ - مسئولیت پاس ۵-۱- شرکت و طرف‌ تجاری با تمام امکانات خود از جمله مرکز تماس ۲۴ ساعته، واحد رسیدگی به شکایات و فرایند میانجیگری، نظارت بر عملکرد کاربران توسط بازرسان تمامی تلاش خود را برای جلب رضایت کاربران و رفع هرگونه اختلاف احتمالی بین آنها در زمان استفاده از خدمات پاس به کار می‌گیرند. ۵-۲- شرکت و طرف تجاری با استفاده از نظارت‌های خود و انجام نظرسنجی از کاربران در زمان خدمات تلاش می‌کند خدمات با کیفیت مطلوب به کاربران ارائه دهد. ۵-۳- شرکت و طرف تجاری برای فراهم کردن امکان استفاده از خدمات نرم‌افزاری توسط دستگاه‌های کاربران تلاش می‌کنند، اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همۀ دستگاه‌ها یا شبکه‌های ارتباطی (اینترنت، شبکۀ تلفن‌ همراه و …) نخواهد داد. ۵-۴- اطلاعات کاربران به عنوان اطلاعات محرمانه نزد شرکت و طرف تجاری محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده، مگر برابر قانون و تصمیم مقام ذیصلاح قضایی. بنابراین در موارد قانونی و هم‌چنین درخواست و صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، شرکت مکلف به ارائۀ اطلاعات کاربران به مراجع مذکور است. لازم به توضیح است که ارائه اطلاعات کاربری صرفا از طریق سایت و اپلیکیشن امکان‌پذیر است و به منظور حفظ امنیت اطلاعات کاربران و اصل محرمانگی، ارائه اطلاعات کاربری به خود کاربر و اشخاص ثالث به صورت تلفنی و حضوری مقدور نیست، مگر به حکم قانون. ۵-۵- چنان‌چه هر یک از کاربران پاس در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند برابر شرایط فوق می‌توانند شکایت خود را از طریق مرکز تماس ۲۴ ساعته و واحد رسیدگی به شکایات پاس مطرح کنند. شرکت یا طرف تجاری پیگیری لازم را بنا به مورد انجام خواهد داد و تلاش خود را جهت حل و فصل اختلافات به‌عمل خواهد آورد. ۵-۶- همۀ اطلاعات مورد نیاز کاربران درباره نحوه و شرایط ارائه خدمات پاس استفاده از نرم‌افزار‌های ارائه‌دهنده خدمات اعم از موسسه حفاظتی و مراقبتی و کارفرما، توسط شرکت و طرف تجاری در نرم‌افزار قرار داده شده است. اشخاص می‌توانند با مراجعه به قسمت مذکور و مطالعۀ آن‌ کاملا با شرایط ذکر شده و خدمات پاس آشنا شوند. همچنین همکاران شرکت در مرکز تماس به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی هرگونه ابهام و سوال کاربران هستند. ۵-۷- مسئولیت شرکت و طرف تجاری فقط در فرضی متصور است که کاربران از طریق اپلیکیشن اقدام به اخذ خدمات از جمله ارسال درخواست و قبول توسط کاربر دیگر کرده باشند. لذا اگر کاربر موسسه حفاظتی و مراقبتی و کاربر کارفرما که در سایت و اپلیکیشن پاس ثبت‌نام کرده‌اند خارج از سایت و اپلیکیشن با یکدیگر بر انجام خدمات توافق کنند هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود. ۵-۸- طرف‌ تجاری استفاده‌کننده از خدمات پاس به صورت مستقل و بر اساس شرایط و قوانین منتشر شده در اپلیکیشن یا سایت خود اقدام به ارائه خدمات می‌کند. استفاده از خدمات طرف‌ تجاری از طریق پاس توافق مستقلی فی مابین کاربران و طرف تجاری ارائه‌دهنده خدمات بوده و طرف تجاری بر اساس شرایط و قوانین و قراردادهای خود مسئول پاسخگویی به کاربران است. پاس صرفا ارائه‌دهنده خدمات به طرف تجاری بوده و نسبت به خدمات ارائه شده توسط طرف تجاری به کاربران مسئولیتی نخواهد داشت. ۵-۹- میزان نه درصد از هزینه خدمات اعلامی به عنوان هزینه مالیات بر ارزش افزوده به حساب سازمان دارایی پرداخت می‌شود. ماده ۶ - مسئولیت کاربران ۶-۱- مسئولیت همۀ اقدامات و افعال کاربران که ناشی از عدم رعایت قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی (ارتکاب جرم در هنگام استفاده از خدمات ا سایت و پلیکیشن پاس از جمله خدمات حفاظتی مراقبتی) و قوانین مدنی (ورود خسارت به اموال کاربران) باشد، برعهدۀ شخص متخلف بوده و شرکت و طرف تجاری هیچ گونه مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهند داشت. شرکت و طرف تجاری می‌توانند ضمن غیر فعال کردن حساب کاربری متخلف، از طریق مراجع ذیصلاح، اقدامات قانونی را علیه نامبرده نسبت به احقاق حقوق قانونی خود به عمل آورند. ۶-۲- هرگونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت، اعتبار و دارایی‌های شرکت یا طرف تجاری شود تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی خواهد شد. شرکت یا طرف تجاری این حق را برای خود محفوظ می‌داند که حساب کاربر متخلف را مسدود کند و در صورت نیاز اقدامات قانونی لازم را علیه متخلف به‌عمل آورد و خسارت و حقوق قانونی خود را مطالبه کند. ۶-۳- کاربران متعهد می‌شود تنها از علایم و اقلام سازمانی که توسط پاس تهیه و در اختیار او گذاشته شده است استفاده کند. مسئولیت استفاده از اقلام و علایمی که سبب ایجاد مشابهت و اشتباه برای کاربران و یا سایر اشخاص اعم از حقیقی و یا حقوقی شود، به عهدۀ کاربر موسسه حفاظتی و مراقبتی است. در این موارد شرکت می‌تواند نسبت به قطع ارائه خدمات با شخص متخلف و پیگیری قانونی اقدام کند و شخص متخلف مکلف به جبران خسارات وارده به شرکت خواهد بود. ۶-۴- مسئولیت رعایت همۀ قوانین و مقررات سازمان تامین اجتماعی و اداره کار و رفاه اجتماعی ،سازمان نیروی انتظامی و..... بر عهدۀ کاربران موسسه حفاظتی و مراقبتی است. ۶-۵- کاربر موسسه حفاظتی و مراقبتی برابر مصوبات قانونی متعهد به تامین بیمه مسولیت مدنی پرسنل خود تا سقف تعهدات قانونی است تا در صورت بروز خسارات به اشخاص ثالث و یا هر یک از اموال منقول و غیرمنقول امکان جبران خسارات از طریق شرکت بیمه‌گر میسر باشد. ۶-۶- کاربران متعهد می‌شوند در صورت مواجهه با نقض هر کدام از تعهدات حین خدمات و یا نقض قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی (ارتکاب جرم) و قوانین مدنی (ورود خسارت به اموال کاربران) بدون مداخله مستقیم، از انجام هر اقدامی بر اساس صلاحدید شخصی پرهیز کنند. کاربران در صورت نیاز می‌تواند خدمات را متوقف کند و موضوع را با پشتیبانی شرکت در میان بگذارد، در نهایت پشتیبانی شرکت تصمیم مقتضی را بر مبنای وضعیت اخذ می‌کند و در صورت لزوم موضوع با نیروی انتظامی و مراجع ذیصلاح در میان گذاشته می‌شود. ۶-۷- کاربران مطلع هستند و می‌پذیرد که در زمان نصب نرم‌افزار پاس یا به‌روزرسانی آن، نسبت به فعال‌سازی یا غیرفعال‌سازی گزینه‌ی دسترسی به «اطلاعات آماری» در بخش تنظیمات نرم‌افزار اقدام می‌کند. کاربران در فعال‌سازی یا غیرفعال‌سازی گزینه‌ دسترسی به «اطلاعات آماری» کاملا مختار است. لازم به توضیح است که دسترسی به اطلاعات آماری در تحقیقات بازاریابی و برای بهبود تجربه خدمات با پاس به کار می‌رود و به صورت خودکار فعال است. ۶-۸- کاربران مکلف به رعایت کلیه شرایط و قوانین منتشرشده در اپلیکیشن و سایت طرف تجاری استفاده‌کننده از خدمات پاس هستند و در صورت نقض تعهدات و شرایط مذکور مسئول پذیرش کلیه آثار ناشی از تخلف در قبال طرف تجاری خواهند بود. ۶-۹- کاربران موسسه حفاظتی و مراقبتی مکلف به انجام خدمات با افراد ذیصلاح و تجهیزات دفاع شخصی و وسایل نقلیه است که از نظراخلاقی، فنی سلامت کامل داشته باشد . ۶-۱۰- کاربران موسسات حفاظتی و مراقبتی قبول کننده خدمات علاوه بر رعایت ضوابط و مقررات قانونی حاکم بر خدمات حفاظتی و مراقبتی شرایط و قوانین حاضر مکلف به استفاده همیشگی از جعبه کمک‌های اولیه درمانی، علائم هشداردهنده مورد نیاز (مثلث شبرنگ و چراغ چشمک‌زن)، تجهیزات متناسب با نوع خدمات، کپسول آتش‌‌نشانی مناسب آماده به کار، دستگاه های بازرسی بدنی وسایل گرمایی و سرمایشی و رفاهی و بهداشتی است و با توجه به شرایط و ضوابظ مقدمات و شرایط استفاده کاربر را فراهم کند. ماده 7- موارد فنی ۸-۱- کاربران حق ندارند هیچ‌گونه تلاشی در جهت استخراج سورس کد Source Code نرم‌افزارهای پاس شامل دیکامپایل Decompile، مهندسی معکوس Reverse Engineering یا فعالیت‌های مشابه انجام دهند، مگر اینکه اجازۀ چنین کاری به صورت قانونی صادر شده باشد. ۸-۲- کاربران مجاز نیستند با استفاده از روش‌هایFraming یا Mirroring و روش‌های دیگر، نسخۀ دیگری از خدمات پاس را روی سرورهای دیگر ارائه کنند. همچنین کاربر مجاز نیست در نرم‌افزار پاس یا در روش ارائۀ خدمات تغییر یا اخلالی ایجاد کند. ۸-۳- کاربران حق ندارند نرم‌افزار یا اسکریپتی با هدف ایندکس‌گذاری (Indexing)، مطالعه یا هرگونه فعالیت داده‌کاوی روی خدمات اجرا کنند. ۸-۴- کاربران حق ندارند هیچ فعالیتی در راستای حصول دسترسی غیرقانونی و غیرمتداول به هیچ بخش از سایت و اپلیکیشن پاس، یا سامانه‌های مرتبط با پاس انجام دهند. ماده ۹ - محتوای تولید شده توسط کاربران شرکت یا طرف تجاری ممکن است در شرایطی به کاربران اجازه دهند که در وب سایت، نرم‌افزار موبایل، شبکه‌های اجتماعی و یا سایر بخش‌های این سامانه، عکس، متن، فایل صوتی، فایل تصویری یا فایل‌های مشابه منتشر کنند. مالکیت این مطالب همچنان متعلق به کاربران خواهد بود. اما با ثبت آن‌ها در خدمات‌ مرتبط به پاس کاربران این حق را به شرکت یا طرف تجاری می‌دهند که اطلاعاتی را که از حالت محرمانه خارج شده است، منتشر کنند و یا به اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگر منتقل کنند. ماده ۱۰ - قطع خدمات شرکت یا طرف تجاری به هر دلیلی به این نتیجه برسد که حضور هر یک از کاربران اعم از موسسه حفاظتی و مراقبتی یا کارفرما،نگهبان و آموزشیاران می تواند امنیت و آرامش کسب و کار و یا دیگر کاربران را در معرض تهدید قرار دهد، طبق صلاحدید خود مجاز به مسدود کردن حساب کاربر مذکور یا عدم اجازه استفاده از خدمات به صورت موقتی یا دائم است. اگر کاربران تعهدات این شرایط و قوانین را رعایت نکنند یا دسترسی آنها به خدمات پاس یا طرف تجاری خطرناک باشد یا مطلوب نباشد، شرکت حق حذف دسترسی کاربر مذکور را به خدمات پاس دارد. در این صورت، کاربر حق طرح هیچگونه ادعا و یا اعتراضی را نخواهد داشت. ماده ۱۱ - توافق از راه دور ۱۱-۱- کاربران توافق می‌کنند برای مبادلۀ آسان اطلاعات و انجام توافقات جدید، همۀ تغییرات و الحاقیه‌های شرایط و قوانین حاضر اعم از تغییر و اضافه کردن شروط آن، تنظیم قراردادها، اخطاریه‌ها و ابلاغیه‌های مربوط به شرکت یا طرف تجاری، از طریق سایت و اپلیکیشن پاس به‌عمل آید و کاربران ضمن پذیرش اطلاع از شرایط و روند اجرایی توافق از راه دور و به صورت الکترونیکی، موافقت خود را نسبت به اعمال هرگونه شرایط و توافق جدید را از طریق فضای مجازی و به صورت الکترونیکی اعلام می‌کنند. ۱۱-۲- حساب کاربری متعلق به شخص کاربر و استفاده از آن قائم به شخص کاربر و غیر قابل انتقال است. کلیه مسئولیت‌های مربوط به حفظ و حراست از حساب کاربری برعهدۀ کاربر دارای حساب کاربری است. کاربران ضمن پذیرش کلیه مسئولیت ناشی از استفاده حساب کاربری، همۀ داده پیام‌های صادره از طریق حساب کاربری مذکور اعم از شکل، عبارت، تاییدیه، انتخاب اشکال و تایید آنها را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده پیام‌های ارسال شده از ناحیۀ کاربران غیر قابل استماع و مردود است. ۱۱-۳- کاربران می‌پذیرند هرگونه رویه، اشکال، عبارات مبین تایید و اعلام قبولی و تصدیق داده پیام‌های صادره از طرف شرکت یا طرف تجاری به منزله امضا الکترونیکی و قبولی محسوب می‌شود و هرگونه ادعایی نسبت به امضا و قبولی مذکور غیر قابل استماع و مردود است. ۱۱-۴- کاربران با عضویت در خدمات پاس و استفاده از آن قصد و اراده خود را نسبت به پذیرش انعقاد هرگونه اقدام و عمل حقوقی از جمله عقود و معاملات از راه دور و از طریق سامانۀ رایانه‌ای و الکترونیکی اعلام می‌کنند. ۱۱-۵- کلیه رویه‌های حقوقی و فنی اعم از احراز هویت کاربر، ایجاب و قبول، امضای الکترونیکی و تاییدیه‌های مرتبط ارائه‌شده توسط شرکت یا طرف تجاری جهت انعقاد قرارداد الکترونیکی با کاربران از طریق سایت و اپلیکیشن، مورد قبول کاربران بوده و هرگونه روش فنی جهت تنظیم قرارداد از جمله ایجاب و قبول به مثابه توافق کتبی است. هرگونه ادعایی اعم از انکار و تردید نسبت به قرارداد الکترونیکی غیر قابل استماع و مردود است. ۱۱-۶- با توجه به انعقاد قرارداد حاضر به صورت الکترونیکی و در فضای مجازی، کاربران موافقت خود را نسبت به تعیین اقامتگاه شرکت و طرف تجاری، به عنوان محل انعقاد قرارداد، اعلام میکند. ماده 7-الحاقیه و بخشنامه و دستورالعمل های صادره از طرف پاس بر اساس مفاد قرارداد فی مابین . 7-1آیین نامه انضباط کار که جزء لاینفک این قرارداد می باشد . 7-2آیین نامه اجرایی موسسات حفاظتی و مراقبتی که جز لاینفک این قرارداد می باشد . 7-3آیین نامه اجرایی موضوع ماده 122 قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران جز لاینفک این قرارداد می باشد. 4-7 آیین نامه انضباطی اداره کار و رفاه اجتماعی جز لاینفک این قرارداد می باشد. 8- مدت انجام موضوع قرارداد 8-1مدت کامل انجام پروژه معادل ده سال شمسی به صورت انحصاری و خصوصی بوده و تاریخ شروع قرارداد از زمان انعقاد قرارداد می‌باشد و در صورت موافقت طرفین قابل تمدید خواهد بود . 8-2موسسه موظف است به صورت انحصاری به مدت ده سال با گروه پاس فعالیت نماید و حق هرگونه فعالیت و تنظیم قرارداد و ارائه خدمات تحت هر شرایطی با هیچ استارآپ شخص حقیقی و حقوقی بغیر از کارفرما نخواهد داشت و در صورت مشاهده هر گونه تخلف برابر قانون برخورد خواهد شد. 9-دستگاه نظارت -نظارت بر حسن اجرای تعهداتی که کاربران بر طبق مفاد این قرارداد و اسناد و مدارک مربوطه پذیرفته، بر عهده شرکت یا( دستگاه نظارت) معرفی شده از سوی شرکت، خواهد بود. 10-مالیات پروژه هر گونه مالیات و کسورات قانونی متعلق به این قرارداد بر عهده کاربران است، که بر اساس قوانین و مقررات تعیین و همراه سایر کسورات قانونی از صورت وضعیت های ارائه شده کسر خواهد شد. 11-موارد فسخ قرارداد 11-1انتقال قرارداد یا واگذاری عملیات به اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگر از طرف پیمانکار. 11-2 عدم اجراء تمام یا قسمتی از موارد قرارداد در موعد پیش بینی شده. 11-3تأخیر در شروع بکار پروژه بیش از 2روز از تاریخ ابلاغ قرارداد. 11-4تأخیر در اجرای کار به طوری که دلالت بر عدم صلاحیت مالی و فنی و با سوء نیت پیمانکار باشد. 11-5 غیبت بدون اجازه پیمانکار و یا تعطیل کردن کار بدون کسب اجازه کتبی از کارفرما. 11-6 عدم رعایت مفاد قرارداد و آیین نامه انضباط کار و آیین نامه اجرایی موسسات حفاظتی و مراقبتی که جزء لاینفک این قرارداد می باشد و به امضاء و تایید طرفین رسیده است . 12.اختلافات ناشی از قرارداد کلیه اختلافات و دعاوی ناشی از این قرارداد و یا راجع به آن از جمله انعقاد، اعتبار، فسخ، نقض، تفسیر یا اجرای آن به موسسه حقوقی و داوری موسسه حقوقی و داوری مهر حاتم راد (محمد اسدیان به کد ملی 0070434700 وکیل پایه یک دادگستری مرکز )به شماره همراه 09122266437ارجاع میگردد که مطابق با قانون با رأی داور بصورت قطعی و لازم الاجراء حل و فصل گردد. داور علاوه بر مقررات حاکم، عرف تجاری ذیربط را نیز مراعات خواهد نمود. شرط داوری حاضر، موافقتنامه ای مستقل از قرارداد اصلی تلقی می‌شود و در هر حال لازم الاجراء است 13- موارد متفرقه 13-1 موارد اضطراری از قبیل جنگ، زلزله، عدم وجود مواد اولیه و امثالهم برای طرفین قرارداد محفوظ است . 13-2موارد پیش بینی نشده در این قرارداد با توافق طرفین براساس اصل آزادی اراده خواهد بود . 14-نُسخ قرارداد حاضر در14 ماده و 3 نسخه تهیه و به امضاء طرفین رسیده است و هر نسخه حکم واحد و یکسان دارد.

ارسال درخواست خدمات به نفر اول

استفاده از کلیه خدمات موسسات حفاظتی و مراقبتی به جز هزینه حقوق نگهبان

استفاده از کلیه خدمات موسسات حفاظتی و مراقبتی بدون اینکه کارفرما مسولیتی برعهده داشته باشد